Tuesday 26 June 2012

norhiedayah wat come back. HAHA

Assalamualaikum. Semalam genap setahun ak tak tulis entry
selame setahun ni jugak, byk bnde yg jadi...
banyak bende yg berubah...
ak pon mungkin sedang mengalami satu perubahan yg ak sendri pon tak pasti.

9 bulan lepas, ak telah melangkah ke satu fasa baru dalam hidup aku.
ak dpt smbung study kt Universiti Malaysia Terengganu.
ak daftar sewaktu birthday ayahnda ak yg ke-51 iaitu 6 september 2011.
tu kire hadiah la utk dye. hehehehehe

ok, 1st day daftar mmg tak bleyh lupe. tak dapat dilupakan.
panjang la nk citer kt sini. tp ape yg pasti, ad masalah ngn sistem mase tym ak daftar
aku je . aku je . aku je .
tym org laen mcm ok je. adeyhhh.
pastu, ak xdapat nak buat kad matrik. sedeyh weyhhh.
pastu dah dapat kunci bilik, ak pon g la hostel.
pasal hostel plak, aku malas nk citer.
cari encik google, pastu search la kolej kediaman kt UMT.. klu ad la sebab ak pon x pernah try lg. HAHAHAHA

aku first yg masuk, so bleyh pilih la katil mne yg ak suke. HUAHAHAHA.
lame ak tunggu, batang hidung rumate ak pon ak tak nampak.
camane la ruperr rumate2 aku tu. hahahhahaha.
ak malas nak pk,so ak kemas2 la sambil ditemani Bonda tercinta.
dah siap kemas,ak turun hantar mak ak ke kereta.
ak dh besar, so rsenyer tak homesick lg. Terengganu je pon..hehehe


dipendekkan citer, pas ak naek balik baru la berjumpe ngn rumate2 ak ni.
first yg aku jumpe sya. tym ak jumpe dye, dye tgh kemas baju dlm locker dye.
mak dye pon ak tak sempat jumpe.
yg secondnyer, mira. tym ak jumpe dye, dye tgh duk sembang ngn family dye.
sempat la bersalaman ngn yg muhrim di situ. HAHAHA
pastu my third rumate, ain. dye paling lambat daftar. HAHAHA. dikalangan kitorg la. hihi
tym dye dtg, smua family dye ad.
tu lah rumate2 ak. sekarang ktorg tgh cuti. ktorg dh tak duk hostel lg.
tapi kami tetap dan masih lg bersame.. nmpak la jodoh masih dipanjangkan.
ALHAMDULILLAH..

banyak sgt kenangan bersama. ble tgok gambar2 ngn vid2 bleyh t'gelak sorg2 dibuatnye.
macam2. dorg sgt cool, happening, giler2 n bleyh msuk kepala r..

tu bru permulaan. byk lg bende yg ak belajar selama setahun kt UMT...
pengalaman yg betul2 mengajar ak bukan sahaja dr segi pelajaran..
tp manusia2 kat sekeliling ak.
walaupon pahit ataupon manis bende tu,
ak tetap nk b'terima kasih sbb hadiahkan ak pengalaman tu.
huhuhuhu..
sampai sini dlu..
Assalamualaikum....

inilah 3 org manusia pertama yg aku jumpe kt UMT. HAHAHA
dari kiri : mira, ain, sya n aku le tu..hu3

No comments:

Post a Comment